Google Ads hirdetések

Az online világ számtalan lehetőséget biztosít azoknak, akik a cégük számára szeretnének több vásárlót, ügyfelet találni. Az online marketing eszközök közül az egyik leghatékonyabb a Google Ads hirdetések. Ezeknek a segítségével szinte korlátlan beállítási lehetőségekkel rendkívül precízen lehetséges célozni a marketing kampányunkat, így a hirdetések megtérülése is nagyon optimális lehet. Persze ehhez szükséges, hogy ismerjük és jól alkalmazzuk a beállítási, finomítási lehetőségeket.

A Google Ads hirdetések PPC alapúak, azaz a hirdetés megjelenítéséért nem kell külön fizetni, csak akkor kerül pénzbe, ha valaki rákattint a hirdetésre és ilyen módon meglátogatja az oldalunkat. Az, hogy mennyibe kerül egy kattintás függ attól, hogy mekkora a verseny az adott kulcsszóra, milyen pozícióban jelenik meg a hirdetésünk, valamint hogy milyen részletességgel, mennyire optimalizáltan vannak beállítva a Google Ads kampányaink. A jól beállított hirdetéseket ugyanis olcsóbban lehet hirdetni, mint a gyenge beállítással rendelkezőeket. Azt, hogy mennyire van jól vagy rosszul beállítva egy hirdetés, leginkább abból derül ki, hogy egy-egy kulcsszóhoz milyen minőségi mutatót kaptunk.

A Google Ads rendszerén belül van lehetőségünk Display hirdetést és YouTube hirdetést is beállítani. Az előbbi esetében van lehetőség megjelenés alapú díjazást is beállítani, míg a YouTube kampányok értelemszerűen megtekintés alapúak, azaz csak akkor kell fizetnünk, ha megfelelő ideig nézi valaki a reklámvideónkat.